Why don't you call (929)299-1269 and talk to other SDFers on OpenVoIP now streaming live on aNONradio.net

SDF.ORG boosted

I will be livestreaming on aNONradio in about 10 minutes! Pls tune in to the Intergalactic Wasabi Mix from 01:00-02:00 UTC/5-6PM PST 👾

Here's how to tune in:

anonradio.net/listen

Tonite I will play a really cool track I discovered today from our fellow Fediversian Luka @luka ! Make sure you tune in! ☄️✨

( image from catsonsynthesizersinspace.com )

coming up in 6 minutes on aNONradio.net is the SDF weekly - Looking for to join TECHLINK 9229 or you can listen to the on aNONradio

SDF.ORG boosted
SDF.ORG boosted

I will be livestreaming on aNONradio.net in about 40 minutes! Pls tune in to the Intergalactic Wasabi Mix - by snowdusk (me!) TONITE from 01:00-02:00 UTC/5-6PM PST

Here's how to tune in:

anonradio.net/listen

SDF.ORG boosted
SDF.ORG boosted

Acquired iOS gopher client, and in all its stunning glory SDF.org right there! App is definitely worth the 1.99 to keep gopherspace alive!

Gopher Client by Charles Childers itunes.apple.com/us/app/gopher

SDF.ORG boosted

@SDF Glad to be a member! Thank you for keeping public access Unix alive and well.

SDF.ORG boosted
SDF.ORG boosted

Anyone notice a distinct downturn in phishing and extortion spam coming into their email?

Did we do something to block it, or did someone eventually shut down the senders?

SDF.ORG boosted
SDF.ORG boosted

@alpacaherder @SDF I really need to get involved in this. Is it open to anyone? Been meaning to get involved in more amateur radio stuff. :)

SDF.ORG boosted

just a bit of shameless promo in case we do get our plans for a karaoke marathon on aNONradio OpenMic/fundraiser? underway... maybe😝 haha

... so I was asked by the school band in this school i was working at in Japan to perform NEWS' "Koi no ABO" w/ them for their annual school band concert.. how cld I say 'no' to these adorable souls! So I nervously did it 😅

televised all over the city btw LOL 💣💥

Special thx to @greg for inspiring me to post this video LOL 😅💦

vimeo.com/316475391

SDF.ORG boosted

And for those of us that missed checking in to the @SDF Amateur Radio Club Sunday Night Net, aNONradio.net has a copy of the traffic audio from tonight available here: archives.anonradio.net/2019021

Maybe, just maybe, I'll remember to actually check in to net next Sunday. MYCROFT! Set a reminder!

SDF.ORG boosted

Inspired by fellow aNONradio DJ @greg 's toot on Patti LaBelle's famous song "Lady Marmalade" earlier -- tonite's Intergalactic Wasabi Mix will be featuring mostly popular 70s disco songs 💃🕺✨ popular has been quite rare nowadays on the Intergalactic but we will do it tonite! Pls tune in in about 15 minutes! 01:00-02:00 UTC/5-6PM PST

Here's how to tune in: anonradio.net/listen

coming up in 3 minutes its SDF weekly on echolink techlink conference node 9229 or listen on aNONradio.net

SDF.ORG boosted

OK, so after running my own instance for about 6 months, I'm back here. Grew tired of running an instance for only myself.

Less maintenance and more community this way too. So probably a win all around. :)

So yeah, hey there, again.

Show more
Mastodon @ SDF

"I appreciate SDF but it's a general-purpose server and the name doesn't make it obvious that it's about art." - Eugen Rochko